In memoriam: Henk Pelgrim, klik hier -- Update Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weideblik, klik hier -- Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12 maart Compostverkoop, klik hier -- 19 maart Wandeltocht, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 2022 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Uitbreiding fietsenstalling, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- Verslag van het Sinterklaasfeest van 20 november 2021, klik hier -- Verslag van het oliebollen bakken van 30 december 2021, klik hier -- -- --

Inleverdatum kopij

De inlevertermijn voor materiaal (foto's en tekst) is voor elke 10e van de maand.

Het inleveren van de tekst kan in Word en/of Excel, zowel als gewoon tekst of al opgemaakt met bv. foto's enz.
Eén en ander kan ook als PDF aangeleverd worden.
Foto's graag aanleveren op 300 dpi.

Het aanleveren van tekst, foto's en advertenties kan digitaal via redactie@wijkverenigingdeweide.nl
Heeft u iets op papier dan kunt u het inleveren bij de redactie:
Redactie Wijkvereniging de Weide
T.a.v. Monika Edema-Bisschop