In memoriam: Henk Pelgrim, klik hier -- Update Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weideblik, klik hier -- Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12 maart Compostverkoop, klik hier -- 19 maart Wandeltocht, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 2022 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Uitbreiding fietsenstalling, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- Verslag van het Sinterklaasfeest van 20 november 2021, klik hier -- Verslag van het oliebollen bakken van 30 december 2021, klik hier -- -- --

Weidenieuws

Contactpersoon:
Monika Edema-Bisschop, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn