In memoriam: Henk Pelgrim, klik hier -- Update Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weideblik, klik hier -- Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12 maart Compostverkoop, klik hier -- 19 maart Wandeltocht, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 2022 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Uitbreiding fietsenstalling, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- Verslag van het Sinterklaasfeest van 20 november 2021, klik hier -- Verslag van het oliebollen bakken van 30 december 2021, klik hier -- -- --

Reserveren zaalruimte

Wijkgebouw De Weideblik beschikt over een aantal zalen  die gebruikt kunnen worden voor bijeenkomsten, vergaderingen, lezingen, workshops etc.
Het wijkgebouw beschikt over de volgende zaalruimtes:
• Grote zaal geschikt voor 120 personen in “toneel” opstelling, presentaties, jaarvergaderingen, toneelvoorstelling (toneel + toneelverlichting aanwezig) 80 personen wanneer tafels en stoelen worden neergezet

• Ontmoetingsruimte: geschikt voor max. 40 personen bij gebruik van tafels en stoelen

• Activiteitenruimte beneden: bijzonder geschikt voor workshops voor ca. 16 personen

• Bestuurskamer bovenverdieping: is een vergaderzaal voor ca. 16 personen

• Vergaderzaal boven: geschikt voor zowel vergaderingen als voor workshops. Max. 20 personen

Catering
Wilt u tijdens uw bijeenkomst koffie, thee, frisdrank dan kan dat door de wijkvereniging worden verzorgd.
De grote zaal en de ontmoetingsruimte hebben een bar. In de overige ruimtes worden de consumpties door de dienstdoende vrijwilliger bezorgd.
Wanneer u een lunch bij de bijeenkomst wilt, dan kunnen wij dat ook voor u verzorgen, variërend van sneetjes brood met beleg en melk en karnemelk, een schaal met broodje ham en kaas, tot een uitgebreid lunchbuffet met diverse soorten soep, broodje kroket, luxe broodjes, kaas, vleeswaren, fruit en jus d’orange.

Heeft u interesse? Vraag bij Jorien Kamman naar de mogelijkheden.
Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl