Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 14 mei van 13:30-16:00 Presentatie MMV (voorheen Moermanvereniging) met als thema Medicinale paddenstoelen bij tumorbehandelingen, entree gratis voor alle geïnteresseerden. -- 1 juni Zomerworkshop armbandjes maken voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- LET OP: de Kinderbingo van 2 juli van 14:00-16:00 gaat NIET door en wordt verplaatst naar 24 september, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Verslag compostactie van 12 maart, klik hier -- Verslag paasknutselmiddag van 6 april, klik hier -- Verslag paaseieren zoeken van18 april, klik hier -- --

Beheer

Door het bestuur is Jorien Kamman aangesteld als beheerder van het gebouw.
Samen met Hein Akerboom is in 2013 het Certificaat Sociale Hygiëne behaald.

Jorien is verantwoordelijk voor de openstelling van het gebouw tijdens activiteiten en voor de bezetting van de bar. Hiervoor beschikt zij over een aantal vrijwilligers die in 2014 de Instructie verantwoord Alcohol Schenken gevolgd hebben en achter de bar mogen staan.

Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl