Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- 30 september, 1 en 2 oktober Quilt en Keramiek tentoonstelling, klik hier -- 4 oktober begint het Dansen 55+ weer, klik hier -- 22 oktober weer een koekbakfestijn voor kinderen van 4-12 jaar, klik hier -- 26 oktober dromenvanger maken voor de knutselaars van 6-12 jaar, klik hier -- 4, 5 en 6 november 19e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- 19 november opgaveformulier sinterklaasfeest, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Beheer

Door het bestuur is Jorien Kamman aangesteld als beheerder van het gebouw.
Samen met Hein Akerboom is in 2013 het Certificaat Sociale Hygiëne behaald.

Jorien is verantwoordelijk voor de openstelling van het gebouw tijdens activiteiten en voor de bezetting van de bar. Hiervoor beschikt zij over een aantal vrijwilligers die in 2014 de Instructie verantwoord Alcohol Schenken gevolgd hebben en achter de bar mogen staan.

Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl