OPROEP voor klaverjasliefhebbers, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- De agenda is weer goed gevuld met activiteiten tot de zomer van 2022, klik hier -- Wekelijkse verkoop boeken, platen en CD's start weer op vrijdag 10 september 2021, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- 20 november 2021 Sinterklaasfeest, klik hier -- 28 november 2021 Koppel Darttoernooi in De Weideblik, alleen voorinschrijing en Corona toegangsbewijs verplicht, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Toneel

Toneelnieuws

In september zijn wij weer begonnen. Het nieuwe stuk heet: Bruin café dubbel D. De eerste doorleesavonden zijn inmiddels geweest en wij hebben al enorm gelachen. Fijn om weer zulke leuke repetitieavonden te hebben.

Met 3 nieuwe aanmeldingen zijn wij dit seizoen van start gegaan. Daar zijn wij erg blij mee. Helaas hebben wij ook afscheid moeten nemen van Jan en Giny Koster. Jan is jarenlang speler en penningmeester geweest. Giny was altijd onze grimeuse. Om hen te bedanken voor hun jarenlange inzet hebben wij hen verrast met een boeket bloemen en een dinerbon.

Vacant:

Door het vertrek van Giny is de functie van grimeur m/v vacant. Mocht je dit kunnen en lijkt het jou leuk om ons tijdens de 2 uitvoeravonden te grimeren, meld je dan alsjeblieft!

Ook als het jou ook leuk lijkt om eens te kijken of toneelspelen iets voor jou is, dan kun je contact opnemen met Sandy Schelvis op telefoonnummer 0528-202727. Tevens zijn wij bereikbaar via de Facebookpagina van Toneelvereniging De Weide. Het toneelseizoen loopt van medio september tot aan de uitvoering. De toneelvereniging repeteert vanaf september weer op de maandagavond vanaf 19.30 uur in het wijkgebouw. De uitvoering is voorlopig gepland op 4 en 5 maart 2022.