Van de voorzitter, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- Herfstwandeltocht op 11 september 2021 gaat definitief niet door, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Quilten

QUILTGROEP DE WEIDE in seizoen 2020/-21

Het afgelopen seizoen moest in maart al worden beëindigd wegens de door de overheid getroffen maatregelen ter bestrijding van het coronavirus.

Dat was ook de reden om de voorbereidingen voor de Quilt- en Keramiektentoonstelling voorlopig op te schorten, nieuwe datums: vrijdag 1 t/m zondag 3 oktober 2021.

Zoals het er nu op lijkt gaan we in september/oktober van start met alweer het 29ste seizoen van onze quiltgroep, gesplitst in: de maandagmiddag- (maandelijks) en de woensdagavondgroep (2 wekelijks).

De deelnemers hebben inmiddels alle informatie ontvangen.

Ook in het nieuwe seizoen kunnen aanvullende maatregelen van de overheid invloed hebben op de activiteiten in het wijkgebouw.

Henny Huijgen