Laatste nieuws: "Oproep voor hulp op de timmerclub op woensdagmiddag, Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Bingo op 8 februari aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- Bingo op 14 maart aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Paasknutselmiddag op 1 april, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Klei en keramiek

Klei en Keramiek groep
Heeft u het altijd al leuk gevonden om iets creatiefs met klei te maken. Dat kan van alles zijn, een beeldje, een olifant, een vaas een schildpad. Iedereen in de groep kiest zelf uit wat hij of zij wil maken en dan gaat iedereen aan de slag onder toezicht van onze creatieve leidster Ali Beumer.

Maandag 22 september is de kleigroep weer van start gegaan en helaas voor degenen die aan zouden willen schuiven moeten wij melden dat de groep momenteel vol is. Wel is het mogelijk om u op de wachtlijst te laten zetten.

Voor inlichtingen/aanmelden:
Ali Beumer  271376

Raku Workshop
Hebt u zin om eens kennis te maken met wat je al niet van klei kunt maken? Dan heeft u nu de mogelijkheid. We gaan op twee middagen kleien (of op twee avonden) en dan worden de werkstukken op zaterdag 25 oktober in de raku-oven gestookt.

De workshop data zijn:
Middagworkshop: woensdag 8 en 15 oktober van 13.30 tot 16.00 uur.
Avondworkshop: donderdag 9 en 16 oktober van 19.30 tot 22.00 uur.

De prijs bedraagt  € 35,00 (Dit is inclusief koffie en benodigde materialen zoals klei en glazuren.)

Voor inlichtingen/aanmelden:
Ali Beumer tel. 271376