Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- 30 september, 1 en 2 oktober Quilt en Keramiek tentoonstelling, klik hier -- 4 oktober begint het Dansen 55+ weer, klik hier -- 22 oktober weer een koekbakfestijn voor kinderen van 4-12 jaar, klik hier -- 26 oktober dromenvanger maken voor de knutselaars van 6-12 jaar, klik hier -- 4, 5 en 6 november 19e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- 19 november opgaveformulier sinterklaasfeest, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Biljarten

2022-09-12.

Biljarters Gezocht  op de Donderdagavond van 19.30-23.00

Wij zoeken mensen voor een gezellige avond biljarten in de kantine  van het wijkgebouw De Weideblik.

We starten met een kop koffie en dan met onderling overleg wie er start met de eerste partij van 20 beurten.

De beurten en caramboles worden genoteerd op een elektronisch bord.

Het maakt niet uit of je goed kan biljarten we leren van elkaar hoe je de biljart ballen moet raken.

Er zijn keu`s aanwezig en de biljart tafel is goed onderhouden na een paar avonden biljarten merk je dat je vorderingen gaat maken met je caramboles in 20 beurten.

We zijn inmiddels in september weer gestart op de donderdag avond en de kosten zijn per maand en de tijden zijn van 19.30 tot 23.00 uur.

Kom gerust eens langs voor een avond gezellig biljarten .

Meld je even aan bij Henk Kikkert tel. 06-54373245

====================================================================================================================

Er zijn 2 biljartgroepen, één op de donderdagmiddag en één op de donderdagavond.

Biljarten Donderdagmiddag
Donderdagmiddag, 13.00 tot 17.00 uur
Contactpersoon: Berend Bakker, tel. 06-23924050

"De Kromme Keu"

De zes "jonge" mannen op de foto zijn lid van de biljartclub "De Kromme Keu", elke donderdagmiddag zijn ze gezellig bezig met biljarten.

Naast het spelletje biljart is het ook een middag waar veel gepraat wordt. Zelfs de dames van de ouderensoos mengen zich regelmatig in de gesprekken, dat is (meestal) erg leuk.

Op dit moment is er een ledenstop. Maar indien er biljarters zijn die ook wel eens een partijtje willen spelen, dan kan dat waarschijnlijk wel. Beheerder Jorien Kamman kan u van advies dienen en bekijken op welke ochtend of middag het biljart nog vrij is.

Biljarten Donderdagavond
Donderdagavond, 19.30 tot 23.00 uur