Van de voorzitter, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- Herfstwandeltocht op 11 september 2021 gaat definitief niet door, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Biljarten

Er zijn 2 biljartgroepen, één op de donderdagmiddag en één op de donderdagavond.

Biljarten Donderdagmiddag
Donderdagmiddag, 13.00 tot 17.00 uur
Contactpersoon: Berend Bakker, tel. 06-23924050

"De Kromme Keu"

De zes "jonge" mannen op de foto zijn lid van de biljartclub "De Kromme Keu", elke donderdagmiddag zijn ze gezellig bezig met biljarten.

Naast het spelletje biljart is het ook een middag waar veel gepraat wordt. Zelfs de dames van de ouderensoos mengen zich regelmatig in de gesprekken, dat is (meestal) erg leuk.

Op dit moment is er een ledenstop. Maar indien er biljarters zijn die ook wel eens een partijtje willen spelen, dan kan dat waarschijnlijk wel. Beheerder Jorien Kamman kan u van advies dienen en bekijken op welke ochtend of middag het biljart nog vrij is.

Biljarten Donderdagavond
Donderdagavond, 19.30 tot 23.00 uur