Laatste nieuws: "Oproep voor hulp op de timmerclub op woensdagmiddag, Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Bingo op 8 februari aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- Bingo op 14 maart aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Paasknutselmiddag op 1 april, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Sport reglement  Wandeltocht

De Sportcommissie
Penningmeester: Harry Regtop
Contactpersoon: Clary Regtop tel. 274777
Voor algemene informatie: sport@wijkverenigingdeweide.nl

Sporten in de Weide
Via de sportafdeling van de wijkvereniging kunt u voordelig badminton beoefenen.
Mogelijk dat er in de toekomst ook andere sporten beoefend kunnen worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van de wensen van de leden.

Badminton
Sinds augustus 1980 wordt er badminton gespeeld. De opzet is puur recreatief (geen training/trainer).
Zowel vrouwen als mannen van jong tot oud spelen wekelijks badminton. Het enige wat je nodig hebt is een racket en voldoende energie. De contributie is afhankelijk van de kosten.

Badminton

Dan nog dit:
Woon je in de Weide of erbuiten en ben je nog steeds geen lid van de wijkvereniging, word dan snel lid.
Wil je namelijk sporten via de wijkvereniging dan moet je lid zijn!

WIJKVERENIGING “DE WEIDE” – WIJKGEBOUW DE WEIDEBLIK – DE PLOEGER 10