Laatste nieuws: "Oproep voor hulp op de timmerclub op woensdagmiddag, Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Bingo op 8 februari aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- Bingo op 14 maart aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Paasknutselmiddag op 1 april, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Oproep timmeren en knutselen 10 t/m 13 jaar

Oproep aan jongens en meisjes van 10 tot 13 jaar die van timmeren en knutselen houden!!

Helaas is de woensdagavond club gestopt omdat we te weinig aanmeldingen hebben, er zitten helaas maar twee kinderen op deze groep.

En voor twee kinderen twee vrijwilligers inzetten is niet de bedoeling.

Wij van de leiding, Ewo Prinsen en Jos Diphoorn vinden dit erg jammer.

Daarom zijn we op zoek naar jongens of meisjes in de leeftijd van 10 tot 13 jaar, die van timmeren of knutselen houden.

Je mag zelf kiezen wat je maakt, wij hebben veel voorbeelden van allerlei houtkunstwerken. Zelf bedenken wat je wilt maken kan natuurlijk ook

en daar helpen wij jullie graag mee! Wij zouden het fijn vinden dat er weer jongens en meisjes komen op de woensdagavond timmerclub!

Bij voldoende aanmeldingen willen we graag een doorstart maken en dan in Januari weer beginnen.

Als je dit stukje leest en je hebt ook zin om te timmeren of te knutselen dan kun je contact opnemen met de leiding van de woensdagavondclub.

De clubtijden zijn van: 19.30 tot 20.30 uur.

Ewo Prinsen : tel 06-52580790

Jos Diphoorn : tel 06-51782034