OPROEP voor klaverjasliefhebbers, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- De agenda is weer goed gevuld met activiteiten tot de zomer van 2022, klik hier -- Wekelijkse verkoop boeken, platen en CD's start weer op vrijdag 10 september 2021, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- 20 november 2021 Sinterklaasfeest, klik hier -- 28 november 2021 Koppel Darttoernooi in De Weideblik, alleen voorinschrijing en Corona toegangsbewijs verplicht, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Pasen

Paasontbijt met Paaseieren zoeken op 5 april 2021

We zouden weer paaseieren zoeken in het bos in Echten en vooraf weer genieten van een overheerlijk paasontbijt. Maar helaas door de corona kan het paasontbijt en paaseieren zoeken niet doorgaan. Wij hopen nog steeds dat het allemaal snel voorbij zal gaan zodat we weer iets kunnen organiseren.

Vriendelijke groet

Jos Diphoorn