In memoriam: Henk Pelgrim, klik hier -- Update Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weideblik, klik hier -- Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12 maart Compostverkoop, klik hier -- 19 maart Wandeltocht, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 2022 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Uitbreiding fietsenstalling, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- Verslag van het Sinterklaasfeest van 20 november 2021, klik hier -- Verslag van het oliebollen bakken van 30 december 2021, klik hier -- -- --

Knutsel- en Timmerclubs

Knutselclub en timmerclub.

Start jeugdclub seizoen 2021-2022.

Na lange tijd geen club meer in het wijkgebouw te hebben gehad door Covid-19, willen wij, als dit het toelaat in september weer beginnen met de jeugdclubs.

Helaas hebben er wel enkele wijzigingen plaatsgevonden.

Vanaf 15 september zijn er nog 2 timmerclubs die van start gaan.

1 op de woensdagmiddag en 1 op de woensdagavond. De dinsdagavond en de donderdagavond komen te vervallen. (donderdagavond is verplaatst naar woensdagavond)

De dinsdagavondclub stopt helemaal maar gaat dit opvangen d.m.v. themamiddagen.

4 a 5 keer per jaar zal er een middag georganiseerd worden waar kinderen van 6 t/m 12 jaar gezellig kunnen komen knutselen.

De 1e knutselmiddag zal plaatsvinden op zaterdagmiddag 16 oktober van 14:00 tot 15:45 uur met het thema HERFST (als covid-19 dit toelaat).

De kosten voor deze middagen zijn € 3,00 per kind ongeacht of je wel of geen lid bent van de wijkvereniging.

Omdat het een lange tijd geleden is dat er club in het wijkgebouw is gegeven sturen wij dit jaar geen uitnodigingen naar de kinderen die voorheen op club hebben gezeten maar kunnen jullie je opgeven bij de contactpersoon van de club waar jij graag naar toe wilt gaan.

Uitgezonderd zijn de schoolvakanties, dan zal er geen club worden gegeven.

De kosten voor de club zijn voor leden van de wijkvereniging € 3,00 per maand en voor niet leden € 6,00 te betalen op de 1e woensdag van de maand.

Woensdagmiddag vanaf 15 september

Timmerclub 6 t/m 8 jaar

Tijd: 15:30 tot 16:30 uur

deze club zal gegeven worden door Ger en Jan-Willem

Opgave per email: jw_geertsma@hotmail.com

gervandewetering@gmail.com

Woensdagavond vanaf 15 september

Timmerclub 9 jaar en ouder

Tijd: 19:00 tot 20:00 uur

deze club zal gegeven worden door Tinus, Ewo en Berend

Opgave per email: e.a.prinsen@gmail.com

Geef je op tijd op want vol=vol

Mocht Covid-19 het NIET toelaten dat er activiteiten worden georganiseerd, zijn wij genoodzaakt om de clubs weer stop te zetten.

HOUD JE AAN DE HUISREGELS

SAMEN KRIJGEN WIJ CORONA ONDER CONTROLE