Laatste nieuws: "Oproep voor hulp op de timmerclub op woensdagmiddag, Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Bingo op 8 februari aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- Bingo op 14 maart aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Paasknutselmiddag op 1 april, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Hobbyclub vanaf 11 jaar

Hallo jongens en meisjes,

Heb jij zin om met een leuke groep samen te knutselen en leuke dingen te maken.
Op dinsdagavond is er van 19.00 tot 20.00 de hobbylclub voor de leeftijd vanaf 11 jaar.

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar onderstaand mailadres, zet hierin duidelijk je naam, adres, postcode, geb. datum, telefoonnummer en de middag/avond wanneer je op club wilt komen.

De kosten zijn voor leden € 3,00 per maand en voor niet-leden € 6,00.
Lidmaatschap Wijkvereniging de Weide € 12,00 per jaar. (Hierbij krijgt u tevens korting op diverse activiteiten die worden georganiseerd door de wijkvereniging.)

Contactpersonen Gerda Guichelaar tel 06 5255 1551 : jeugdclubs@wijkverenigingdeweide.nl
Tinus Kamman, tel 277335