Nieuws: Wijkvereniging De Weide 45 jaar, Harm en Roelof treden op, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- In Memoriam: Albert Boxem, klik hier -- 14 en 21 augustus Vakantiespeeldagen, klik hier -- 3 september Start Klaverjassen seizoen 2019-2020, klik hier -- 5 september Start Darten seizoen 2019-2020 -- 21 september Herfstweidebliktocht, klik hier -- 16 en 17 november Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- Verslag bestuursuitje van 25 juli, klik hier -- Eindstand Klaverjassen seizoen '18-'19, klik hier -- Eindstand Darten seizoen '18-'19, klik hier

Weidenieuws

Contactpersoon:
Desirée Boom, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn