Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Biljarters gezocht, klik hier -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Volleyballers gezocht, klik hier -- 2 en 3 maart Toneeluitvoering, klik hier -- Weidebliktocht op 10 maart -- Compostactie op 17 maart, klik hier -- Algemene ledenvergadering op 19 maart, klik hier -- Paasknutselmiddag op 21 maart, klik hier -- Paasontbijt en paaseieren zoeken op 2 april, klik hier

Weidenieuws

Contactpersoon:
Desirée Boom, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn