Van de voorzitter, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- Herfstwandeltocht op 11 september 2021 gaat definitief niet door, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Jubilarissen bij de wijkvereniging

Elk jaar tijdens de feestavond voor de actieve leden worden jubilarissen gehuldigd.

Deze keer viel het aantal jubilarissen mee, maar tezamen hebben ze een respectabel aantal dienstjaren.

De jubilarissen waren:

=> Henk Pelgrim: 25 jaar actief bij o.a. het beheer en nog steeds als penningmeester bij de biljartcommissie. Henk is tevens voor zijn verdiensten benoemd tot ere-lid van de vereniging.

=> Hein Akerboom: 30 jaar bestuurslid. In het begin voor de activiteitencommissie en de laatste jaren als voorzitter.

=> Arend Smit 40 jaar bij het bestuur in een groot aantal functies, waaronder ledenadministratie, vicevoorzitter, voorzitter, inkoop bingo prijzen, acquisitie voor de wijkkrant en nog veel meer.

Voor iedereen was er een toespraak, een mooie bos bloemen en een enveloppe met inhoud.

Henk Pelgrim ontving tevens een oorkonde.