Laatste nieuws: Cursus "Klik en Tik", Kinderbingo komt weer terug, Theatergroep Het Masker, "Van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- 9 november Bingo -- 16 en 17 november Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- 23 november Intocht en Feest Sinterklaas, klik hier -- 1 december Darts Koppeltoernooi, klik hier -- Kijkt u alweer uit naar die overheerlijke oliebollen voor de jaarwisseling, bestel vóór 28 december!, klik hier -- Kinderbingo op zaterdagmiddag 4 januari 2020, klik hier -- Nieuwe cursussen Schilderen beginnen weer op 6 en 8 januari 2020, klik hier -- Foto's Wandeltocht van 21 september jl, klik hier -- Verslag en foto's koekjesbakken bij bakkerij Bosch van 26 oktober jl, klik hier --

Jubilarissen bij de wijkvereniging

Elk jaar tijdens de feestavond voor de actieve leden worden jubilarissen gehuldigd.

Deze keer viel het aantal jubilarissen mee, maar tezamen hebben ze een respectabel aantal dienstjaren.

De jubilarissen waren:

=> Henk Pelgrim: 25 jaar actief bij o.a. het beheer en nog steeds als penningmeester bij de biljartcommissie. Henk is tevens voor zijn verdiensten benoemd tot ere-lid van de vereniging.

=> Hein Akerboom: 30 jaar bestuurslid. In het begin voor de activiteitencommissie en de laatste jaren als voorzitter.

=> Arend Smit 40 jaar bij het bestuur in een groot aantal functies, waaronder ledenadministratie, vicevoorzitter, voorzitter, inkoop bingo prijzen, acquisitie voor de wijkkrant en nog veel meer.

Voor iedereen was er een toespraak, een mooie bos bloemen en een enveloppe met inhoud.

Henk Pelgrim ontving tevens een oorkonde.