OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- De agenda is weer goed gevuld met activiteiten tot de zomer van 2022, klik hier -- Wekelijkse verkoop boeken, platen en CD's start weer op vrijdag 10 september 2021, klik hier -- Herfstwandeltocht op 11 september 2021 gaat definitief niet door, klik hier -- Schilderlessen gaan weer beginnen op 20, 21 en 22 september 2021, klik hier -- Kinderbingo op 25 september 2021 van 14:00-16:00 uur, klik hier -- Zaterdag 16 oktober herfstworkshop voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- 20 november 2021 Sinterklaasfeest, klik hier -- 28 november 2021 Koppel Darttoernooi in De Weideblik, meer info volgt. -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Dagelijks bestuur (DB)

Het dagelijks bestuur bestaat uit 3 personen. De voorzitter, de secretaris en de penningmeester. Het dagelijks bestuur komt bijeen op de tweede, de derde en de vierde maandagavond van de maand, uitgezonderd de zomervakantie. Dit bestuur regelt de operationele zaken binnen de wijkvereniging. Heeft u opmerkingen of suggesties voor het bestuur dan kunt u zich melden bij de secretaris voor een afspraak op een van de maandagavonden.

voorzitter Hein Akerboom tel. 269849 voorzitter@wijkverenigingdeweide.nl
secretaris VACANT   secretaris@wijkverenigingdeweide.nl