In memoriam: Henk Pelgrim, klik hier -- Update Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weideblik, klik hier -- Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12 maart Compostverkoop, klik hier -- 19 maart Wandeltocht, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 2022 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Uitbreiding fietsenstalling, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- Verslag van het Sinterklaasfeest van 20 november 2021, klik hier -- Verslag van het oliebollen bakken van 30 december 2021, klik hier -- -- --

Dagelijks bestuur (DB)

Het dagelijks bestuur bestaat uit 3 personen. De voorzitter, de secretaris en de penningmeester. Het dagelijks bestuur komt bijeen op de tweede, de derde en de vierde maandagavond van de maand, uitgezonderd de zomervakantie. Dit bestuur regelt de operationele zaken binnen de wijkvereniging. Heeft u opmerkingen of suggesties voor het bestuur dan kunt u zich melden bij de secretaris voor een afspraak op een van de maandagavonden.

voorzitter Hein Akerboom tel. 269849 voorzitter@wijkverenigingdeweide.nl
secretaris VACANT   secretaris@wijkverenigingdeweide.nl