Nieuws: -- In memoriam Hennie Hilberts-Gritter , klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- Koppelklaverjassen op 1, 8, 15, 22 en 29 mei, klik hier

Dagelijks bestuur (DB)

Het dagelijks bestuur bestaat uit 3 personen. De voorzitter, de secretaris en de penningmeester. Het dagelijks bestuur komt bijeen op de tweede, de derde en de vierde maandagavond van de maand, uitgezonderd de zomervakantie. Dit bestuur regelt de operationele zaken binnen de wijkvereniging. Heeft u opmerkingen of suggesties voor het bestuur dan kunt u zich melden bij de secretaris voor een afspraak op een van de maandagavonden.

voorzitter Hein Akerboom tel. 269849 voorzitter@wijkverenigingdeweide.nl
secretaris Harry Regtop tel. 274777 secretaris@wijkverenigingdeweide.nl