Van de voorzitter, klik hier -- De boeken-, platen- en CD-markt op 11, 12 en 13 juni gaat definitief door, klik hier -- Algemene ledenvergadering 5 juli 2021 LET OP: AANVANGSTIJD GEWIJZIGD VAN 20:00 UUR NAAR 19:30 UUR. LET OP: WILT U DE VERGADERING BIJWONEN DIENT U ZICH AAN TE MELDEN, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- De Corona-regels nog eens op een rij, klik hier --

Reserveren zaalruimte

Wijkgebouw De Weideblik beschikt over een aantal zalen  die gebruikt kunnen worden voor bijeenkomsten, vergaderingen, lezingen, workshops etc.
Het wijkgebouw beschikt over de volgende zaalruimtes:
• Grote zaal geschikt voor 120 personen in “toneel” opstelling, presentaties, jaarvergaderingen, toneelvoorstelling (toneel + toneelverlichting aanwezig) 80 personen wanneer tafels en stoelen worden neergezet

• Ontmoetingsruimte: geschikt voor max. 40 personen bij gebruik van tafels en stoelen

• Activiteitenruimte beneden: bijzonder geschikt voor workshops voor ca. 16 personen

• Bestuurskamer bovenverdieping: is een vergaderzaal voor ca. 16 personen

• Vergaderzaal boven: geschikt voor zowel vergaderingen als voor workshops. Max. 20 personen

Catering
Wilt u tijdens uw bijeenkomst koffie, thee, frisdrank dan kan dat door de wijkvereniging worden verzorgd.
De grote zaal en de ontmoetingsruimte hebben een bar. In de overige ruimtes worden de consumpties door de dienstdoende vrijwilliger bezorgd.
Wanneer u een lunch bij de bijeenkomst wilt, dan kunnen wij dat ook voor u verzorgen, variërend van sneetjes brood met beleg en melk en karnemelk, een schaal met broodje ham en kaas, tot een uitgebreid lunchbuffet met diverse soorten soep, broodje kroket, luxe broodjes, kaas, vleeswaren, fruit en jus d’orange.

Heeft u interesse? Vraag bij Jorien Kamman naar de mogelijkheden.
Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl