Laatste nieuws: Wim Snijders geridderd, Feestavond vrijwilligers, Theatergroep Het Masker, "Van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- 16 en 17 november Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- 23 november Intocht en Feest Sinterklaas, klik hier -- 1 december Darts Koppeltoernooi, klik hier -- Kijkt u alweer uit naar die overheerlijke oliebollen voor de jaarwisseling, bestel vóór 28 december!, klik hier -- Kinderbingo op zaterdagmiddag 4 januari 2020, klik hier -- Nieuwe cursussen Schilderen beginnen weer op 6 en 8 januari 2020, klik hier -- Foto's Wandeltocht van 21 september jl, klik hier -- Verslag en foto's koekjesbakken bij bakkerij Bosch van 26 oktober jl, klik hier --

Beheer

Door het bestuur is Jorien Kamman aangesteld als beheerder van het gebouw.
Samen met Hein Akerboom is in 2013 het Certificaat Sociale Hygiëne behaald.

Jorien is verantwoordelijk voor de openstelling van het gebouw tijdens activiteiten en voor de bezetting van de bar. Hiervoor beschikt zij over een aantal vrijwilligers die in 2014 de Instructie verantwoord Alcohol Schenken gevolgd hebben en achter de bar mogen staan.

Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl