Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- 9 juni weer Bingo in de Weideblik, aanvang 20:00 uur, klik hier -- 16 en 17 juni boeken-, platen- en cd-markt in de Weideblik, klik hier -- 22 en 29 augustus vakantiespeeldagen naast de Weideblik, klik hier -- 6 oktober speelt theatergroep Het Nieuwe Masker “De Vliegende Hollander”, klik hier

Beheer

Door het bestuur is Jorien Kamman aangesteld als beheerder van het gebouw.
Samen met Hein Akerboom is in 2013 het Certificaat Sociale Hygiëne behaald.

Jorien is verantwoordelijk voor de openstelling van het gebouw tijdens activiteiten en voor de bezetting van de bar. Hiervoor beschikt zij over een aantal vrijwilligers die in 2014 de Instructie verantwoord Alcohol Schenken gevolgd hebben en achter de bar mogen staan.

Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl