Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 14 mei van 13:30-16:00 Presentatie MMV (voorheen Moermanvereniging) met als thema Medicinale paddenstoelen bij tumorbehandelingen, entree gratis voor alle geïnteresseerden. -- 1 juni Zomerworkshop armbandjes maken voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- LET OP: de Kinderbingo van 2 juli van 14:00-16:00 gaat NIET door en wordt verplaatst naar 24 september, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Verslag compostactie van 12 maart, klik hier -- Verslag paasknutselmiddag van 6 april, klik hier -- Verslag paaseieren zoeken van18 april, klik hier -- --

Sjoelen

Donderdagavond, 20.00 tot 22.30 uur