Van de voorzitter oktober, klik hier -- Helaas moeten we de start van de knutsel- en timmerclubs uitstellen, klik hier -- 10 oktober weer een bingo in het wijkgebouw, klik hier -- Op 6, 7 en 8 november is er weer een boeken-, platen- en CD-markt, klik hier -- Verslag straatbingo's in de Weide, klik hier -- De nieuwe regels a.g.v. Corona nog eens op een rij, klik hier --

Quilten

QUILTGROEP DE WEIDE in seizoen 2020/-21

Het afgelopen seizoen moest in maart al worden beëindigd wegens de door de overheid getroffen maatregelen ter bestrijding van het coronavirus.

Dat was ook de reden om de voorbereidingen voor de Quilt- en Keramiektentoonstelling voorlopig op te schorten, nieuwe datums: vrijdag 1 t/m zondag 3 oktober 2021.

Zoals het er nu op lijkt gaan we in september/oktober van start met alweer het 29ste seizoen van onze quiltgroep, gesplitst in: de maandagmiddag- (maandelijks) en de woensdagavondgroep (2 wekelijks).

De deelnemers hebben inmiddels alle informatie ontvangen.

Ook in het nieuwe seizoen kunnen aanvullende maatregelen van de overheid invloed hebben op de activiteiten in het wijkgebouw.

Henny Huijgen