Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 14 mei van 13:30-16:00 Presentatie MMV (voorheen Moermanvereniging) met als thema Medicinale paddenstoelen bij tumorbehandelingen, entree gratis voor alle geïnteresseerden. -- 1 juni Zomerworkshop armbandjes maken voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- LET OP: de Kinderbingo van 2 juli van 14:00-16:00 gaat NIET door en wordt verplaatst naar 24 september, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Verslag compostactie van 12 maart, klik hier -- Verslag paasknutselmiddag van 6 april, klik hier -- Verslag paaseieren zoeken van18 april, klik hier -- --

Quilten

QUILTGROEP DE WEIDE in seizoen 2020/-21

Het afgelopen seizoen moest in maart al worden beëindigd wegens de door de overheid getroffen maatregelen ter bestrijding van het coronavirus.

Dat was ook de reden om de voorbereidingen voor de Quilt- en Keramiektentoonstelling voorlopig op te schorten, nieuwe datums: vrijdag 1 t/m zondag 3 oktober 2021.

Zoals het er nu op lijkt gaan we in september/oktober van start met alweer het 29ste seizoen van onze quiltgroep, gesplitst in: de maandagmiddag- (maandelijks) en de woensdagavondgroep (2 wekelijks).

De deelnemers hebben inmiddels alle informatie ontvangen.

Ook in het nieuwe seizoen kunnen aanvullende maatregelen van de overheid invloed hebben op de activiteiten in het wijkgebouw.

Henny Huijgen