Nieuws: Zonnepanelen wijkgebouw, Mededeling Gemeente m.b.t. de campagne 'Lang zult U wonen', Smederijen 10 jaar, Statiegeldactie COOP tbv vakantiespeeldagen, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Verslag Sinterklaasfeest van 24 november jl., klik hier -- Verslag Kerstknutselmiddag van 12 december jl., klik hier -- 1 en 2 maart uitvoering van het toneelstuk 'Opa is onbetaalbaar', klik hier -- 9 maart wordt de 7e Weidebliktocht gehouden, klik hier -- 16 maart weer de jaarlijkse compostactie, klik hier -- Maandag 18 maart de jaarlijkse Algemene ledenvergadering, klik hier -- Zondag 24 maart Koppeldarttoernooi, klik hier -- 22 april Paasontbijt en Paaseieren zoeken, klik hier -- 27 april Koningsdag, klik hier -- 15 en 16 juni Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier

Paper Art 2018

In januari 2018 starten wij weer met een nieuwe cursus Paperart.
Lijkt het je leuk om met 10 dames wat moois te maken met papier,
kom dan naar de Demo-dag op 24 januari 2018 van 14.00 uur tot 15.00 uur en 's avonds van 19.00 uur tot 20.00 uur.
De cursus begint op woensdag 31 januari van 19.00 uur tot 21.00 uur en is om de twee weken. De data zijn:
31 jan.
14 febr.
28 febr.
14 maart
28 maart
11 april. De kosten zijn voor 6 avonden € 25,00. Aanmelden kan bij Riet Snijders, tel. 0528-262345