Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- Verslag en foto's koekbakmiddag 31 oktober, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Jubilarissen, klik hier -- Verslag boekpresentatie Geschiedenis van De Weide, klik hier -- 24 november Sinterklaasfeest, klik hier -- 12 december Kerstknutselmiddag, klik hier -- 18 december Kerstklaverjassen, klik hier -- 27 december Oudejaarsklaverjassen, klik hier -- Tot 28 december Oliebollen, Knieperties en/of Appelflappen bestellen, klik hier -- 29 december Bestelde Oliebollen, Knieperties en/of Appelflappen afhalen, klik hier

Paper Art 2018

In januari 2018 starten wij weer met een nieuwe cursus Paperart.
Lijkt het je leuk om met 10 dames wat moois te maken met papier,
kom dan naar de Demo-dag op 24 januari 2018 van 14.00 uur tot 15.00 uur en 's avonds van 19.00 uur tot 20.00 uur.
De cursus begint op woensdag 31 januari van 19.00 uur tot 21.00 uur en is om de twee weken. De data zijn:
31 jan.
14 febr.
28 febr.
14 maart
28 maart
11 april. De kosten zijn voor 6 avonden € 25,00. Aanmelden kan bij Riet Snijders, tel. 0528-262345