Nieuws: -- In memoriam Hennie Hilberts-Gritter , klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- Koppelklaverjassen op 1, 8, 15, 22 en 29 mei, klik hier

Klei en keramiek

Klei en Keramiek groep
Heeft u het altijd al leuk gevonden om iets creatiefs met klei te maken. Dat kan van alles zijn, een beeldje, een olifant, een vaas een schildpad. Iedereen in de groep kiest zelf uit wat hij of zij wil maken en dan gaat iedereen aan de slag onder toezicht van onze creatieve leidster Ali Beumer.

Maandag 22 september is de kleigroep weer van start gegaan en helaas voor degenen die aan zouden willen schuiven moeten wij melden dat de groep momenteel vol is. Wel is het mogelijk om u op de wachtlijst te laten zetten.

Voor inlichtingen/aanmelden:
Ali Beumer  271376

Raku Workshop
Hebt u zin om eens kennis te maken met wat je al niet van klei kunt maken? Dan heeft u nu de mogelijkheid. We gaan op twee middagen kleien (of op twee avonden) en dan worden de werkstukken op zaterdag 25 oktober in de raku-oven gestookt.

De workshop data zijn:
Middagworkshop: woensdag 8 en 15 oktober van 13.30 tot 16.00 uur.
Avondworkshop: donderdag 9 en 16 oktober van 19.30 tot 22.00 uur.

De prijs bedraagt  € 35,00 (Dit is inclusief koffie en benodigde materialen zoals klei en glazuren.)

Voor inlichtingen/aanmelden:
Ali Beumer tel. 271376