Van de voorzitter, klik hier -- Algemene ledenvergadering 5 juli 2021, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- De Corona-regels nog eens op een rij, klik hier --

Klaverjassen

Onderstaande aankondigingen allen onder voorbehoud van de corona-ontwikkelingen!

Organiseert op dinsdag 22 december a.s. voor de 35e keer een kerstklaverjas-toernooi in het wijkgebouw De Weideblik aan de Ploeger 10 in Hoogeveen.
Ook nu zijn er weer prachtige prijzen te winnen. Er worden 3 ronden gespeeld en wel op tafels van 1,5 m. bij 1,5 m.

Aanvang: 19.00 uur.

Inleggeld: € 5.00

N.B. In verband met de Corona zijn er de volgende voorschriften:
U mag alleen naar binnen wanneer U geen Coronaklachten heeft.
Bij de deur staat iemand om u op te vangen en u aan te melden op het aanwezigheidsregistratieformulier.
Vervolgens wordt u verzocht om de handen te reinigen met de reinigingsgel.

In de centrale hal zijn met pijlen op de grond looproutes aangegeven, wanneer iedereen die opvolgt kan aan de 1,5 maatregel worden voldaan.
Was/ reinig regelmatig de handen. Op diverse plaatsen staan handgel pompjes.
Per toiletruimte is 1 persoon toegestaan.
De bar is om 22.00 uur gesloten.
Er van uitgaande dat de regels die door de overheid zijn vastgesteld op 22 december nog van kracht zijn, mogen er maximaal 40 kaart(st)ers, verdeeld over 2 ruimtes, aan dit toernooi deelnemen.

Organiseert op DINSDAG 29 december a.s. een oudejaarsklaverjas-toernooi in het wijkgebouw De Weideblik aan de Ploeger 10 in Hoogeveen.

Aanvang: 19.00 uur.
Inleggeld: € 5.00

N.B. In verband met de Corona zijn er de volgende voorschriften:
U mag alleen naar binnen wanneer U geen Coronaklachten heeft.
Vervolgens wordt u verzocht om de handen te reinigen met de reinigingsgel.
Was/ reinig regelmatig de handen. Op diverse plaatsen staan handgel pompjes.
Per toiletruimte is 1 persoon toegestaan.
De bar is om 22.00 uur gesloten.
Er van uitgaande dat de regels die door de overheid zijn vastgesteld op 29 december nog van kracht zijn, mogen er maximaal 40 kaart(st)ers, verdeeld over 2 ruimtes, aan dit toernooi deelnemen.
De deelnemers moeten zich vooraf aanmelden bij: Harry Regtop, hetzij per email- secretaris@ wijkverenigingdeweide.nl, hetzij per telefoon 06-51246601 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elke dinsdagavond gezellig klaverjassen in het wijkgebouw.

De kaartcommissie bestaat uit:
Hetty Hasper - Penningmeester.
Geert Oost en Gerard Slumpf - Commissie leden.
Contact: Harry Regtop, tel 274777, kaarten@wijkverenigingdeweide.nl