OPROEP voor klaverjasliefhebbers, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- De agenda is weer goed gevuld met activiteiten tot de zomer van 2022, klik hier -- Wekelijkse verkoop boeken, platen en CD's start weer op vrijdag 10 september 2021, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- 20 november 2021 Sinterklaasfeest, klik hier -- 28 november 2021 Koppel Darttoernooi in De Weideblik, alleen voorinschrijing en Corona toegangsbewijs verplicht, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Klaverjassen

11-10-2021

Graag via Email / WhatsApp / telefoon aanmelden bij:

Gerard Stumpf

Email: kaarten@wijkverenigingdeweide.nl

g.stumpf@ziggo.nl

GSM: 06 – 45362385

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elke dinsdagavond gezellig klaverjassen in het wijkgebouw.

De kaartcommissie bestaat uit:
Marietje van Essen - Penningmeester.
Geert Oost en Gerard Slumpf - Commissie leden.
Contact: Gerard Stumpf, tel 0645362385, kaarten@wijkverenigingdeweide.nl