Helaas, weer geen paaseieren zoeken en geen paasontbijt dit jaar, klik hier -- Compostactie 13 maart gaat, zij het ietwat aangepast, wel door!, klik hier -- Ook geen Koningsdag dit jaar, klik hier -- De Corona-regels nog eens op een rij, klik hier --

Compostactie

Compostactie op 13 Maart 2021.

De compostactie is dit jaar ALLEEN op 13 zaterdag maart.

Op 13 maart kunt de door u bestelde zakken compost en potgrond afhalen bij het wijkgebouw de Weideblik. Dit i.v.m. de corona maatregelen en het aantal vrijwilligers wat beschikbaar is die dag.

Met de opbrengst van deze verkoop kunnen wij weer activiteiten financieren zoals Koningsdag, vakantie speeldagen en het Sinterklaasfeest. Omdat de groep vrijwilligers erg klein is geworden en ook op leeftijd is gekomen, hebben wij moeten besluiten om niet meer langs de deur te gaan om de zakken uit te venten. En vragen wij u om de bestelling zelf af te halen bij het wijkgebouw, alleen als het niet anders kan bezorgen we het nog aan de deur op 13 maart.

Er is dus geen tweede ventdag meer.

Wij bestellen op basis van de binnengekomen bestellingen en doen daarboven nog wat extra’s voor degene die besluit om op 13 maart compost of potgrond op te halen bij het wijkgebouw. Maar hiervoor geldt zolang de voorraad strekt. Wilt u zekerheid hebben van levering van potgrond of compost dan kunt u het beste een bestelformulier inleveren.

Alle (betaalde) bestellingen worden gegarandeerd uitgeleverd.

De kosten voor de compost en potgrond zijn:

Per zak: € 3,50

3 zakken voor € 10,00

8 zakken voor  € 25,00

10 zakken voor  € 30,00.

De compost wordt verkocht in zakken van 50 liter.

De potgrond wordt verkocht in zakken van 40 liter.

U kunt deze dag de compost en Potgrond afhalen in het wijkgebouw van 10.00 uur tot 14.00 uur.

Bijgaand het bestelformulier:

Wij verzoeken u het bestelformulier met het geld in een enveloppe te doen en af te leveren op een van de onderstaande adressen.

Elk jaar ontvangen wij opgaveformulieren zonder geld en hier gaan wij natuurlijk langs maar als er niemand thuis is dan wordt er niet afgeleverd.

Pinnen kan ook maar dan moet het bestelformulier meenemen naar het wijkgebouw en daar inleveren en betalen.

OPGAVESTROOK COMPOST, Opgeven tot uiterlijk 10 maart

………………………………

Telefoon

……………

…………………………………………………………………

Bestelt

Bedrag

…….

Zakken compost

……..

Zakken potgrond

…….

Totaal bijgesloten bedrag

Opmerkingen: Ik haal het zelf op

Graag bezorgen

De inleveradressen zijn:

Fam. Akerboom, Mortonhof 7.

Fam. Kamman, Roggekamp 22

Fam. Diphoorn, Bethesdastraat 75