Van de voorzitter oktober, klik hier -- Helaas moeten we de start van de knutsel- en timmerclubs uitstellen, klik hier -- 10 oktober weer een bingo in het wijkgebouw, klik hier -- Op 6, 7 en 8 november is er weer een boeken-, platen- en CD-markt, klik hier -- Verslag straatbingo's in de Weide, klik hier -- De nieuwe regels a.g.v. Corona nog eens op een rij, klik hier --

Biljarten

Er zijn 2 biljartgroepen, één op de donderdagmiddag en één op de donderdagavond.

Biljarten Donderdagmiddag
Donderdagmiddag, 13.00 tot 17.00 uur
Contactpersoon: Berend Bakker, tel. 06-23924050

"De Kromme Keu"

De zes "jonge" mannen op de foto zijn lid van de biljartclub "De Kromme Keu", elke donderdagmiddag zijn ze gezellig bezig met biljarten.

Naast het spelletje biljart is het ook een middag waar veel gepraat wordt. Zelfs de dames van de ouderensoos mengen zich regelmatig in de gesprekken, dat is (meestal) erg leuk.

Op dit moment is er een ledenstop. Maar indien er biljarters zijn die ook wel eens een partijtje willen spelen, dan kan dat waarschijnlijk wel. Beheerder Jorien Kamman kan u van advies dienen en bekijken op welke ochtend of middag het biljart nog vrij is.

Biljarten Donderdagavond
Donderdagavond, 19.30 tot 23.00 uur