Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- 9 juni weer Bingo in de Weideblik, aanvang 20:00 uur, klik hier -- 16 en 17 juni boeken-, platen- en cd-markt in de Weideblik, klik hier -- 22 en 29 augustus vakantiespeeldagen naast de Weideblik, klik hier -- 6 oktober speelt theatergroep Het Nieuwe Masker “De Vliegende Hollander”, klik hier

Sport reglement  Wandeltocht

De Sportcommissie
Penningmeester: Harry Regtop
Contactpersoon: Clary Regtop tel. 274777
Voor algemene informatie: sport@wijkverenigingdeweide.nl

Sporten in de Weide
Via de sportafdeling van de wijkvereniging kunt u voordelig de sporten volleybal en badminton beoefenen.
Momenteel wordt er op diverse locaties volleybal en badminton gespeeld.
Mogelijk dat er in de toekomst ook andere sporten beoefend kunnen worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van de wensen van de leden.

Badminton
Sinds augustus 1980 wordt er badminton gespeeld. De opzet is puur recreatief (geen training/trainer).
Zowel vrouwen als mannen van jong tot oud spelen wekelijks badminton. Het enige wat je nodig hebt is een racket en voldoende energie. De contributie is afhankelijk van de kosten en kan dus per locatie verschillen.

Badminton

Volleybal
In 1979 ging men van start met een team aan de Curiestraat. Er zijn gemengde groepen die puur recreatief spelen. De kosten zijn bepalend voor de contributie. Het accent ligt meer op het spelen dan op training. Omdat volleybal een teamsport is, wordt er gewerkt met een intekenlijst en kun je niet altijd direct na aanmelding spelen.

Volleybal recreanten

Dan nog dit:
Woon je in de Weide of erbuiten en ben je nog steeds geen lid van de wijkvereniging, word dan snel lid.
Wil je namelijk sporten via de wijkvereniging dan moet je lid zijn!

WIJKVERENIGING “DE WEIDE” – WIJKGEBOUW DE WEIDEBLIK – DE PLOEGER 10