Nieuws: -- In memoriam Hennie Hilberts-Gritter , klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- Koppelklaverjassen op 1, 8, 15, 22 en 29 mei, klik hier

Oproep timmeren en knutselen 10 t/m 13 jaar

Oproep aan jongens en meisjes van 10 tot 13 jaar die van timmeren en knutselen houden!!

Helaas is de woensdagavond club gestopt omdat we te weinig aanmeldingen hebben, er zitten helaas maar twee kinderen op deze groep.

En voor twee kinderen twee vrijwilligers inzetten is niet de bedoeling.

Wij van de leiding, Ewo Prinsen en Jos Diphoorn vinden dit erg jammer.

Daarom zijn we op zoek naar jongens of meisjes in de leeftijd van 10 tot 13 jaar, die van timmeren of knutselen houden.

Je mag zelf kiezen wat je maakt, wij hebben veel voorbeelden van allerlei houtkunstwerken. Zelf bedenken wat je wilt maken kan natuurlijk ook

en daar helpen wij jullie graag mee! Wij zouden het fijn vinden dat er weer jongens en meisjes komen op de woensdagavond timmerclub!

Bij voldoende aanmeldingen willen we graag een doorstart maken en dan in Januari weer beginnen.

Als je dit stukje leest en je hebt ook zin om te timmeren of te knutselen dan kun je contact opnemen met de leiding van de woensdagavondclub.

De clubtijden zijn van: 19.30 tot 20.30 uur.

Ewo Prinsen : tel 06-52580790

Jos Diphoorn : tel 06-51782034