Nieuws: Wijkvereniging De Weide 45 jaar, Harm en Roelof treden op, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- In Memoriam: Albert Boxem, klik hier -- 14 en 21 augustus Vakantiespeeldagen, klik hier -- 3 september Start Klaverjassen seizoen 2019-2020, klik hier -- 5 september Start Darten seizoen 2019-2020 -- 21 september Herfstweidebliktocht, klik hier -- 16 en 17 november Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- Verslag bestuursuitje van 25 juli, klik hier -- Eindstand Klaverjassen seizoen '18-'19, klik hier -- Eindstand Darten seizoen '18-'19, klik hier

Timmerclub 9 t/m 11 jaar

Hallo jongens en meisjes,

Heb jij zin om met een leuke groep samen te knutselen en leuke dingen te maken.
Dat kan op Donderdagavond van 18.30 tot 19.30

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar onderstaand mailadres, zet hierin duidelijk je naam, adres, postcode, geb. datum, telefoonnummer en de middag/avond wanneer je op club wilt komen.

De kosten zijn voor leden € 3,00 per maand en voor niet-leden € 6,00.
Lidmaatschap Wijkvereniging de Weide € 12,00 per jaar. (Hierbij krijgt u tevens korting op diverse activiteiten die worden georganiseerd door de wijkvereniging.)

Contactpersonen:
Gerda Guichelaar, tel 06 5255 1551 : jeugdclubs@wijkverenigingdeweide.nl