Laatste nieuws: Wim Snijders geridderd, Feestavond vrijwilligers, Theatergroep Het Masker, "Van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- 16 en 17 november Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- 23 november Intocht en Feest Sinterklaas, klik hier -- 1 december Darts Koppeltoernooi, klik hier -- Kijkt u alweer uit naar die overheerlijke oliebollen voor de jaarwisseling, bestel vóór 28 december!, klik hier -- Kinderbingo op zaterdagmiddag 4 januari 2020, klik hier -- Nieuwe cursussen Schilderen beginnen weer op 6 en 8 januari 2020, klik hier -- Foto's Wandeltocht van 21 september jl, klik hier -- Verslag en foto's koekjesbakken bij bakkerij Bosch van 26 oktober jl, klik hier --

Timmerclub 9 t/m 11 jaar

Hallo jongens en meisjes,

Heb jij zin om met een leuke groep samen te knutselen en leuke dingen te maken.
Dat kan op Donderdagavond van 18.30 tot 19.30

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar onderstaand mailadres, zet hierin duidelijk je naam, adres, postcode, geb. datum, telefoonnummer en de middag/avond wanneer je op club wilt komen.

De kosten zijn voor leden € 3,00 per maand en voor niet-leden € 6,00.
Lidmaatschap Wijkvereniging de Weide € 12,00 per jaar. (Hierbij krijgt u tevens korting op diverse activiteiten die worden georganiseerd door de wijkvereniging.)

Contactpersonen:
Gerda Guichelaar, tel 06 5255 1551 : jeugdclubs@wijkverenigingdeweide.nl