Nieuws: Zonnepanelen wijkgebouw, Mededeling Gemeente m.b.t. de campagne 'Lang zult U wonen', Smederijen 10 jaar, Statiegeldactie COOP tbv vakantiespeeldagen, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Verslag Sinterklaasfeest van 24 november jl., klik hier -- Verslag Kerstknutselmiddag van 12 december jl., klik hier -- 1 en 2 maart uitvoering van het toneelstuk 'Opa is onbetaalbaar', klik hier -- 9 maart wordt de 7e Weidebliktocht gehouden, klik hier -- 16 maart weer de jaarlijkse compostactie, klik hier --

Timmerclub 6 t/m 9 jaar

Hallo jongens en meisjes,

Heb jij zin om met een leuke groep samen te knutselen en leuke dingen te maken.
Er zijn twee timmerclubs.
Maandagavond van 18.45 tot 19.45
Woensdagmiddag van 15.30 tot 16.30

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar onderstaand mailadres, zet hierin duidelijk je naam, adres, postcode, geb. datum, telefoonnummer en de middag/avond wanneer je op club wilt komen.

De kosten zijn voor leden € 3,00 per maand en voor niet-leden € 6,00.
Lidmaatschap Wijkvereniging de Weide € 12,00 per jaar. (Hierbij krijgt u tevens korting op diverse activiteiten die worden georganiseerd door de wijkvereniging.)

Contactpersonen:
Gerda Guichelaar tel 06 5255 1551: jeugdclubs@wijkverenigingdeweide.nl