Laatste nieuws: "Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Toneeluitvoering van toneelgroep Het Nieuwe Masker op 18 januari, de voorverkoop van de kaarten is gestart, klik hier -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Timmerclub 6 t/m 9 jaar

Hallo jongens en meisjes,

Heb jij zin om met een leuke groep samen te knutselen en leuke dingen te maken.
Er zijn twee timmerclubs.
Maandagavond van 18.45 tot 19.45
Woensdagmiddag van 15.30 tot 16.30

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar onderstaand mailadres, zet hierin duidelijk je naam, adres, postcode, geb. datum, telefoonnummer en de middag/avond wanneer je op club wilt komen.

De kosten zijn voor leden € 3,00 per maand en voor niet-leden € 6,00.
Lidmaatschap Wijkvereniging de Weide € 12,00 per jaar. (Hierbij krijgt u tevens korting op diverse activiteiten die worden georganiseerd door de wijkvereniging.)

Contactpersonen:
Gerda Guichelaar tel 06 5255 1551: jeugdclubs@wijkverenigingdeweide.nl