Nieuws: -- In memoriam Hennie Hilberts-Gritter , klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Biljarters gezocht, klik hier -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Bingo op 14 en 27 april, klik hier -- Koningsdag op 27 april, voor alle wetenswaardigheden, klik hier -- Koppelklaverjassen op 1, 8, 15, 22 en 29 mei, klik hier

Paaseieren zoeken

Paasontbijt met Paaseieren zoeken op 02 april 2018

We gaan weer paaseieren zoeken in het bos in Echten en vooraf weer gaan genieten van een overheerlijk paasontbijt. In het wijkgebouw staan de tafels gedekt met broodjes, krentenbollen en natuurlijk gekookte eieren.
Ook deze keer mogen de ouders gezellig met hun kind(eren) aan tafel. Na het ontbijt vertrekken wij met zijn allen naar het bos in Echten waar de paashaas eieren heeft verstopt.

Wij zouden het leuk vinden als een groot aantal kinderen  in de leeftijd van 2 tot en met 12 jaar ons willen helpen om alle eieren weer terug te vinden.
Bij voldoende aanmelding zal de bij de meeste kinderen wel bekende verstopplaats worden verdeeld in vier vakken voor de leeftijdscategorieën van resp. 2 & 3 jr., 4, 5 & 6 jr.,  7 & 8 jr. en 9 t/m 12 jr.

De kosten bedragen voor leden  € 2,50 per kind en voor niet-leden € 5,00 per kind. (incl. ontbijt). En de ouders mogen mee-eten voor € 2,50 p.p.

LET OP - LET OP. Het paaseieren zoeken is op 02 april 2e paasdag. Het ontbijt begint om 9 uur en als de buikjes rond gegeten zijn gaan we naar het bos dit zal ongeveer 9.45 uur zijn.

LET OP:  iedereen moet voor eigen vervoer zorgen .

En natuurlijk mogen de ouders als de kinderen klaar zijn met zoeken ons nog helpen met het vinden van de laatste paar eieren.

Wij verzoeken u om het opgave strookje met geld in een envelop te doen en in te leveren op een van de hieronder genoemde adressen. Inleveren is mogelijk tot en met maandag 16 maart.
Na die datum is opgave voor het paaseieren zoeken alleen nog telefonisch mogelijk bij mevr. J. Kamman, telefoon 277335. En er wordt dan € 2,00 extra in rekening gebracht.

Er wordt wel eens gedacht dat de kinderen op de dag zelf kunnen worden opgegeven maar dat is helaas niet mogelijk. Wij passen onze inkopen aan op het aantal paaseierenzoekers en eters.

Als u belt en we hebben de inkopen nog niet gedaan dan heeft u geluk, maar het beste is om het strookje gewoon op tijd in te leveren.

Lid wijkvereniging

JA/NEE (Let op: Leden € 2,50 / Niet leden € 5,00 per kind)

Roepnaam Kind 1

Roepnaam Kind 2

Roepnaam Kind 3

Ouder/verzorger

Opgeven kan door het bovenstaande opgavestrookje in te vullen en voorzien van het geld in een enveloppe.
Uiterlijk tot en met 09 april in te leveren op een van de volgende adressen.

Fam. Akerboom, Mortonhof 7

Fam. Kamman, Roggekamp 22

Fam. Voortman, van Leeuwenhoekstraat 41

Wijkgebouw De Weideblik, Ploeger 10.