Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 14 mei van 13:30-16:00 Presentatie MMV (voorheen Moermanvereniging) met als thema Medicinale paddenstoelen bij tumorbehandelingen, entree gratis voor alle geïnteresseerden. -- 1 juni Zomerworkshop armbandjes maken voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- LET OP: de Kinderbingo van 2 juli van 14:00-16:00 gaat NIET door en wordt verplaatst naar 24 september, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Verslag compostactie van 12 maart, klik hier -- Verslag paasknutselmiddag van 6 april, klik hier -- Verslag paaseieren zoeken van18 april, klik hier -- --

Knutsel- en Timmerclubs

Knutselclub en timmerclub.

Start jeugdclub seizoen 2021-2022.

Na lange tijd geen club meer in het wijkgebouw te hebben gehad door Covid-19, willen wij, als dit het toelaat in september weer beginnen met de jeugdclubs.

Helaas hebben er wel enkele wijzigingen plaatsgevonden.

Vanaf 15 september zijn er nog 2 timmerclubs die van start gaan.

1 op de woensdagmiddag en 1 op de woensdagavond. De dinsdagavond en de donderdagavond komen te vervallen. (donderdagavond is verplaatst naar woensdagavond)

De dinsdagavondclub stopt helemaal maar gaat dit opvangen d.m.v. themamiddagen.

4 a 5 keer per jaar zal er een middag georganiseerd worden waar kinderen van 6 t/m 12 jaar gezellig kunnen komen knutselen.

Omdat het een lange tijd geleden is dat er club in het wijkgebouw is gegeven sturen wij dit jaar geen uitnodigingen naar de kinderen die voorheen op club hebben gezeten maar kunnen jullie je opgeven bij de contactpersoon van de club waar jij graag naar toe wilt gaan.

Uitgezonderd zijn de schoolvakanties, dan zal er geen club worden gegeven.

De kosten voor de club zijn voor leden van de wijkvereniging € 3,00 per maand en voor niet leden € 6,00 te betalen op de 1e woensdag van de maand.

Woensdagmiddag vanaf 15 september

Timmerclub 6 t/m 8 jaar

Tijd: 15:30 tot 16:30 uur

deze club zal gegeven worden door Ger en Jan-Willem